Rośnie oglądalność programu Wojciecha Jagielskiego

Nowy program rozrywkowy TVP 2 „Wielka draka o dzieciaka!”, w którym Wojciech Jagielski sprawdza jak dobrze rodzice znają swoje pociechy ogląda średnio 1,54 mln widzów.

Kamil Sokołowski
Kamil Sokołowski
Udostępnij artykuł:

Stacja ma w tym paśmie 12,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 12,65 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To więcej niż "Dwójka" miała w analogicznym okresie przed rokiem (1,12 mln widzów i 9 proc. udziału w grupie 4+) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Dwójka w trakcie emisji „Wielkiej draki o dzieciaka”  zajmuje czwartą pozycję na rynku. Liderem jest telewizja TVN, emitująca między innymi „Fakty” (3,05 mln widzów i 24,68 proc. udziału w grupie 4+). 

Program przyciąga kobiety, osoby powyżej 45 roku życia, legitymizujące się wykształceniem podstawowym.

„Wielka Draka o Dzieciaka!” składa się z sześciu rund. Do gry przystępują trzy rodziny. Program, oparty na formacie „That’s my kid”, produkuje dla TVP 2 firma Mastiff Media Polska.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"