W ramach akcji Rossmann zachęca kobiety do robienia sobie makijażu z niebieską linią, fotografowania się i zamieszczania tych zdjęć w mediach społecznościowych z tagiem #niebieskaliniarossmann. Zaangażują się w to także pracownice drogerii Rossmann.
Ponadto firma w ramach akcji „Pomagamy jak umiemy” przekaże produkty warte w sumie 5 mln zł. A każda osoba, która dokona zakupów za pomocą aplikacji Rossmann do końca października br., będzie gromadziła punkty, które potem przełożą się na finansową pomoc dla wybranej instytucji, m.in. Niebieskiej Linii.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/paulina-krupinska-reklamy-rossmanna-koniec-przyjaciolek,7171097170286721a ##
Telefoniczna Niebieska Linia, na którą mogą dzwonić ofiary przemocy domowej, działa od 1995 roku. - Nasi psychologowie i prawnicy mają wieloletnie doświadczenie w pracy z osobami doznającymi przemocy. Rozumieją, że dzwoniący znaleźli się w trudnej, kryzysowej sytuacji. Często nie starcza im już sił, aby zgłosić się po pomoc bezpośrednio do placówki pomocowej, bo taka wizyta wymaga wiele odwagi i energii. Oznacza to kontakt z kimś obcym, a taki krok może wzbudzać wiele obaw i lęku u osób potrzebujących wsparcia, zwłaszcza jeśli czują się bezsilne wobec przeżywanego problemu. Anonimowa rozmowa telefoniczna to komfortowa forma uzyskania pomocy na początkowym etapie, kiedy szuka się dróg rozwiązania problemu - opisuje Renata Durda, kierowniczka Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”.

Wsparciu Niebieskiej Linii przez Rossmanna towarzyszą działania reklamowe, które ruszyły z początkiem kwietnia i potrwają do 18 kwietnia.
Kreacją reklam zajęła się agencja Fat Baby. Spot nakręcił Tomek Ziółkowski, reżyserią zajęła się Weronika Ławniczak, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - studio Lunapark.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa, który niedawno wygrał przetarg na obsługę firmy Rossmann w tym zakresie.











