Roszady w Biurze Reklamy Muratora

Katarzyna Krzywińska została nowym koordynatorem sprzedaży zespołuodpowiadającego za sprzedaż reklam w miesięcznikach "Zdrowie" i "Mjak mama" oraz w katalogu shoppingowym "Dziecko, zakupy i my"(wszystkie tytuły Murator SA).

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Zespół, którym obecnie kieruje Krzywińska jest częścią BiuraReklamy - Hobby i Zdrowie, zarządzanego przez Łukasza Kawęckiego.Katarzyna Krzywińska poprzednio pracowała w Wydawnictwie Bauer,gdzie była dyrektorem biura reklamy prasy kobiecej, a wcześniej wbiurze reklamy Egmont Polska.

Poprzednim koordynatorem sprzedaży zespołu odpowiadającego zasprzedaż reklam w "Zdrowiu", "M jak mama" i "Dziecko, zakupy i my"była Agnieszka Borzęcka, która przeszła do także funkcjonującego wstrukturze Muratora Biura Reklamy - Budowa, Wnętrza i Architektura.Została tam koordynatorem sprzedaży reklam "InwestycjiBudowalnych-murator", zastępując w tej funkcji Agnieszkę Milczarek,która odeszła z firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji