Do tegorocznej odsłony konkursu nadesłano prawie 250 zgłoszeń, głównie reklam drukowanych i społeczno-politycznych (obejrzyj niektóre nominacje, którym nie przyznano nagród). Wszystkie zgłoszenia oceniło jury złożone z przedstawicieli Uniwersytetu Wrocławskiego, Łódzkiego i Jagiellońskiego, a wyróżnienia ogłoszono w piątek podczas gali na Wydziale Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-krupa-pudzian-i-zespol-downa-chamlety-2013-dla-najgorszych-reklam ##
W kategorii reklamy wideo za najgorszy uznano spot Uczelni Korczaka.
Wśród reklam społeczno-politycznych nagrodę otrzymał plakat promujący Mariana Kowalskiego.

W kategorii internetowej za najgorszą uznano reklamę firmy Everal.
W kategorii communication design wyróżniono grafikę promującą Adwokaturę Katowice.

Z reklam drukowanych najgorsze okazały się plakaty Fundacji Vide-Crede. Plakatom tym przyznano również tytuł EkstraSuper Chamlet dla najgorszych reklam z pięciu edycji konkursu Chamlety.
Tegoroczna, piąta edycja Chamletów jest ostatnią. - Postanowiliśmy równocześnie poprzestać na owym jubileuszu, i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie, jak mniemamy, ciekawego dla Państwa i dla nas - poinformował prof. Michael Fleischer, pomysłodawca Chamletów.
Szczegółowe informacje o nowej inicjatywie mają zostać podane w najbliższym czasie.











