Średnia oglądalność „Rozmowy Piaseckiego” w okresie od 31 sierpnia 2020 roku do 15 lipca 2021 roku wyniosła 470 tys. osób, co przełożyło się na 14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Rozmowa Piaseckiego” emitowana jest w TVN24 od poniedziałku do czwartku o godz. 7.30.
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie pokazane zostało 27 października ub.r. - obejrzało je 699 tys. widzów.

Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Piaseckiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ta miała w tym paśmie 7,58 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (3,51 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 był zdecydowanym liderem.
Piasecki zastąpił Rymanowskiego

„Rozmowa Piaseckiego” to emitowany od września 2018 roku program Konrada Piaseckiego, który w swoim paśmie zastąpił analogiczną audycję „Jeden na jeden”, którą prowadził Bogdan Rymanowski (dziennikarz przeszedł do Telewizji Polsat).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kropka-nad-i-sezon-2020-2021-monika-olejnik-opinie,7170153142601345a ##











