Różne podejście do wideo online

Mężczyźni i kobiety w różny sposób podchodzą do klipów wideo wsieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania firmy Nielsen Online wynika, że 22 procentamerykańskich kobiet w wieku od 18 do 34 lat ogląda klipy wideo nastronach stacji telewizyjnych, w porównaniu do 12 procent wprzypadku mężczyzn z tej samej grupy wiekowej - informuje serwisMarketing Charts.

Tymczasem mężczyźni częściej od kobiet (w stosunku 27 do 11procent) oglądają klipy wideo na stronach, na których umieszczanesą materiały tworzone przez innych użytkowników.

W grudniu ubiegłego roku numerem jeden wśród internetowychserwisów wideo był należący do Google YouTube. Amerykańscyinternauci obejrzeli w nim wówczas 2,6 miliarda klipów. Nakolejnych miejscach znalazły się: Yahoo! (371,9 miliona obejrzanychklipów), Fox Intreractive Media (364,1 mln), Nickelodeon Kids andFamily Network (177,5 mln), MSN-Windows Live (111,7 mln), ESPN(110,5 mln) oraz Disney Online (104,7 mln).

W sumie, w ostatnim miesiącu minionego roku, 116,7 milionaunikalnych widzów stanowiących 73 procent amerykańskiej populacjiinternetowej, obejrzało średnio 6,2 miliarda klipów wideo online.Statystyczny użytkownik na tego typu rozrywkę przeznaczył prawie 2godziny i 10 minut i obejrzał 54 filmiki.

Z badania Nielsen Online wynika również, że amerykańscyinternauci najczęściej klipy wideo na stronach stacji telewizyjnychoglądają w powszednie dni tygodnia między godziną 12 a 14. Wprzypadku filmików tworzonych przez innych użytkowników tzw.prime-time przypada na nocne pory dni weekendowych - między 23 a 6rano.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online