Celem kampanii jest poinformowanie klientów o atrakcyjnej ofercie związanej z zakupem modelu Mitsubishi ASX, co zachęci ich do wizyty na stronie marki, w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors oraz odbycia jazdy próbnej. Przekaz skierowany jest do nowych użytkowników Mitsubishi, którzy decydując się na zakup modelu ASX zyskają 10 000 zł i 2-osobowe zaproszenie na I Zlot Mitsubishi www.zlotmitsubishi.pl .
Kampania wykorzystuje najbardziej efektywne kanały komunikacyjne: internet, mobile, social media, programmatic, performance marketing, AdWords a także prasę, radio i TV.
Kampanię „Rozpocznij przygodę” na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Imagine, Schulz i Kahuna Love.
Szczegółowe informacje na temat oferty można odnaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/rozpocznij_przygode/ .

dostarczył
infoWire.pl











