Rozpocznij przygodę - nowa kampania reklamowa Mitsubishi Motors

Pod hasłem „Rozpocznij przygodę” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modelu Mitsubishi ASX i zachęcenie klientów do wizyty na stronie www.mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors w okresie wakacyjnym. W ramach oferty promocyjnej klient ma możliwość zyskania aż 10 000 zł. Częścią oferty jest zaproszenie na oficjalny Zlot Mitsubishi, organizowany po raz pierwszy przez markę w połowie września bieżącego roku. Firma reklamuje się za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social medial media oraz radia i TV.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o atrakcyjnej ofercie związanej z zakupem modelu Mitsubishi ASX, co zachęci ich do wizyty na stronie marki, w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors oraz odbycia jazdy próbnej. Przekaz skierowany jest do nowych użytkowników Mitsubishi, którzy decydując się na zakup modelu ASX zyskają 10 000 zł i 2-osobowe zaproszenie na I Zlot Mitsubishi www.zlotmitsubishi.pl .

Kampania wykorzystuje najbardziej efektywne kanały komunikacyjne: internet, mobile, social media, programmatic, performance marketing, AdWords a także prasę, radio i TV.

Kampanię „Rozpocznij przygodę” na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Imagine, Schulz i Kahuna Love.

Szczegółowe informacje na temat oferty można odnaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/rozpocznij_przygode/ .

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+