Zgłaszane do konkursu Golden Arrow prace rywalizują ze sobą w 15kategoriach odpowiadającym różnym aspektom komunikacjibezpośredniej:1. Wysyłka bezpośrednia2. Program lojalnościowy3. Promocja sprzedaży4. Experiental marketing5. Marketing internetowy6. Marketing mobilny7. Telemarketing8. Direct Response Advertising (m.in. prasa, TV,)9. Kampania zintegrowana10. Non-Profit11. Golden Arrow Design - kategoria oceniająca prace wyjątkowe podwzględem poziomu kreatywności i atrakcyjności warstwywizualnej12. Golden Arrow Open - kategoria dla wszystkich wyjątkowychkampanii lub pojedynczych prac trudnych do zakwalifikowania13. Salon Odrzuconych - kategoria oceniająca kampanie, którezostały przedstawione klientom, jednak nie zostały przez nichzaakceptowane
W jury konkursu zasiądą przedstawiciele marketerów inajwiększych agencji marketing services. Ogłoszenie wynikówKonkursu oraz rozdanie nagród nastąpi podczas gali, która odbędziesię 20 czerwca w Fabryce Trzciny.W związku z połączeniem konkursów - 'Boomerang' organizowanegoprzez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz 'ZłotejStrzały' VFP Communication - w jedną imprezę, na gali wręczonyzostanie dodatkowo Boomerang dla Najlepszego MarketeraBezpośredniego Roku 2007.

Statuetką Boomeranga mają być wyróżniane firmy aktywniewykorzystujące narzędzia marketingu bezpośredniego i wspierającerozwój branży.











