Kampania "Płytka wyobraźnia to kalectwo" startuje na początkusezonu wakacyjnego, ponieważ to latem wskutek niefortunnego skokudo wody wiele osób, zwłaszcza młodych, doznaje uszkodzeńkręgosłupa. - Dlatego właśnie wtedy chcemy dotrzeć do nich z naszymprzekazem - mówi Piotr Pawłowski, prezes Stowarzyszenia PrzyjaciółIntegracji organizującej akcję.
W ramach kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo" nadawane sąspoty na antenie TVP oraz w telewizji Vectra, która do 31 sierpniawyemituje ich ponad 1 tys. Ponadto, o akcji będą informować reklamyprasowe, 40 billboardów rozmieszczonych na Pomorzu, gdzienajczęściej dochodzi do wypadków nad wodą, oraz 500 reklam w metrzewarszawskim. Dodatkowo partnerzy kampanii: Straż Miejska, StrażPożarna, WOPR, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski,PKP Przewozy Regionalne, PKP Dworce Kolejowe, PKS Warszawa oraz ZHPdystrybuują w całej Polsce ponad 6 tys. plakatów. Informacje okampanii publikowane są również w materiałach promocyjnych siecisklepów Biedronka.

- Oprócz działań BTL i ATL będziemy organizować również liczneakcje informacyjne za pośrednictwem naszych regionalnych centrów wKrakowie, Gdyni i Zielonej Górze, które będą nagłaśniać problempodczas lokalnych pikników, festynów i imprez plenerowych" - dodajePiotr Pawłowski. Szczegółowe informacje na temat kampanii dostępnesą na stronie internetowej www.plytkawyobraznia.pl.











