
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Pod koniec czerwca BRE Bank podpisał umowę na udzielenie kredytu na finansowanie stadionu we Wrocławiu w kwocie niemal 500 mln zł na okres ponad 14 lat. Kredyt składa się z dwóch części: inwestycyjnej oraz przeznaczonej na sfinansowanie podatku VAT. Udział BRE w finansowaniu to niemal 300 mln zł. BRE Bank w swojej nowej strategii założył ekspansję na rynku finansowania samorządów. Kolejne wygrywane przez nas przetargi dowodzą, że nie były to puste słowa – mówi Dariusz Kacprzyk, dyrektor Departamentu Współpracy z Korporacjami. 2 sierpnia rusza nowa kampania reklamowa BRE w tym regionie, dzięki której mieszkańcy Wrocławia się o tym dowiedzą. Bank będzie widoczny w prasie, radiu i na ulicy. Akcja potrwa 3 tygodnie i zasięgiem obejmie najpopularniejsze media w obrębie stolicy województwa dolnośląskiego. W skład kampanii wejdą: spoty radiowe, reklama prasowa w lokalnych dziennikach oraz siatki wielkoformatowe. Komunikujemy w reklamie wielkość i stabilność Banku, którą potwierdza fakt współfinansowania tak strategicznej inwestycji dla miasta, jaką jest budowa stadionu piłkarskiego. Celem Kampanii jest również pokazanie silnego zaangażowania BRE Banku w rozwój miasta Wrocławia – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej. Za kreację reklamową odpowiada agencja Red8 Communications Group, za zakup i planowanie mediów dom mediowy MPG.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
