W tegorocznej edycji uczestnicy przemierzali Polskę, podejmując wyzwania w czterech wyjątkowych lokalizacjach: Świnoujściu, na Dolnym Śląsku, na jednym z polskich lotnisk oraz Krynicy-Zdroju.
Każdy z odcinków rozgrywał się przy wsparciu mobilnego Brickpitu – magazynu z niemal milionem klocków Lego, regularnie uzupełnianego z zasobów liczących aż 3 miliony elementów. By zrealizować nagrania do programu, ekipa przejechała blisko 3,5 tys. kilometrów.
Rywalizacja pięciu duetów
Na starcie stanęło 5 duetów, które w każdym odcinku musiały sprostać nowym zadaniom ocenianym przez wymagających jurorów. W tej edycji poza stałą jurorką - Polą Lisowicz — gościnnie zawodnikom przyglądali się: Nikodem Rozbicki, Grzegorz Krychowiak, Malwina Wędzikowska i Weronika Rosati. Program prowadzi Marcin Prokop.
Rywalizację o miano najlepszych konstruktorów klocków Lego widzowie będą mogli śledzić przez cztery kolejne niedziele – od 30 listopada do 21 grudnia o godz. 19.45 w TVN, a także online na platformach Player i HBO Max.

W ramach sponsoringu programu marka Kubuś pojawi się również w materiałach promowanych w social mediach TVN i programu oraz na stronie internetowej "Dzień Dobry TVN". Działania Kubusia uzupełnia współpraca z influencerem, będącym gościem na planie ostatniego odcinka programu. Dodatkowo produkty marki pojawiły się w postaci lokowania w programie "Co Za Tydzień".
Za realizację billboardu sponsorskiego marki Kubuś odpowiada Badi Badi.











