Misją marki TYMBARK jest budowanie wśród konsumentów świadomości, że soki powinny być istotnym elementem zdrowej diety każdego z nas. Badanie zwyczajów śniadaniowych Polaków, przeprowadzone na zlecenie marki w październiku 2013 roku wykazało, że Polacy tylko w weekendy mają czas, aby zadbać o obecność witamin na talerzu. Respondenci badania „Dwa śniadania Polaków” przyznali też, że zapewnienie organizmowi codziennie 5 porcji warzyw i owoców to dość trudne zadanie. Marka TYMBARK nie pozostała obojętna na te wyniki i znalazła rozwiązanie. W nowej kampanii marki środa staje się małą sobotą a konsumenci otrzymują jasny przekaz wzmocniony opiniami ekspertów: szklanka soku Tymbark to 1 z 5 zalecanych porcji owoców, warzyw lub soku.
Głównym celem nowego projektu marki TYMBARK „Środa to mała sobota”, realizowanego w ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku”, jest zachęcenie Polaków do jedzenia zdrowych, pełnowartościowych śniadań już nie dwa, a pięć razy w tygodniu. Dodatkowo marka udowadnia, że przygotowanie takiego posiłku wcale nie zabiera więcej czasu.

W ramach kampanii, poza aktywnościami z zakresu media relations, zaplanowano działania z najbardziej zasięgowymi blogerami modowo-lifestylowymi. Za pomocą swoich kanałów social media udowadniać będą oni skuteczność „Efektu TYMBARK”. W myśl hasła najnowszej kampanii TYMBARK „Kochaj zdrowie, kochaj życie”, blogerzy pokażą pozytywny wpływ soków 100% TYMBARK multiwitamina na jakość życia. Wśród aktywności znalazła się także współpraca z portalem zrzeszającym ponad 4 tysiące blogerów kulinarnych.
Soki 100% marki TYMBARK pojawią się również w ramach kampanii product placement w najnowszej, wiosennej ramówce stacji TVN i Polsat w dwóch sprawdzonych, popularnych serialach oraz jednej nowości. Lokowanie soku 100% TYMBARK odnajdziemy w „Prawie Agaty”, „Przyjaciółkach”, które mają już wierne grono lojalnych i oddanych widzów, a także w najważniejszej tvn-owskiej nowości – „Sama słodycz”.

Informacje o marce TYMBARK
Marka Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 10 Polaków, aż 9 dobrze zna Tymbark (źródło: Millward Brown SMG/KRC, luty 2013). Tymbark odniósł również sukces na Facebooku, gdzie gromadzi najwięcej fanów w kategorii FMCG.
Firma buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. Produkty sygnowane logo Tymbark są znane w prawie 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, US A, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.
W ofercie spółki znajduje się szeroka oferta soków owocowych i warzywnych w kartonach i bardzo wygodnych butelkach plastikowych. Do ich produkcji używa się tylko najwyższej jakości owoców, dzięki którym mają doskonały i niepowtarzalny smak. Wszystkie soki od Tymbarku, nie zawierają dodatku cukru, konserwantów i sztucznych barwników bez względu na rodzaj opakowania.












