Ruszył przetarg na agencję do kampanii przeciw nadwadze i otyłości

Jeszcze na ten rok zaplanowano kampanię edukacyjno-promocyjną programu, która ma zwrócić uwagę Polaków na problem nadwagi i otyłości oraz chorób przewlekłych z nimi związanych. Jej budżet netto wstępnie oszacowano na blisko 1,5 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszył przetarg na agencję do kampanii przeciw nadwadze i otyłości
fot. Shutterstock.com

Kampanię chcę przeprowadzić Instytut Żywności i Żywienia im. prof. Aleksandra Szczygła z Warszawy. Będzie mieć zasięg ogólnopolski i związana jest z projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej” w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

IŻŻ rozpoczął właśnie przetarg, w którym wybierze agencję do opracowania i realizacji ogólnopolskich działań edukacyjno-promocyjnych. Przetarg trwa do 21 marca br., warunkiem udziału w nim jest wpłata 30 tys. zł wadium. Budżet kampanii wstępnie oszacowano na blisko 1,5 mln zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+