Ruszyła wersja francuska MySpace

MySpace uruchomił w czwartek pełną wersję swojej francuskiej strony.

Marketing Vox - DC
Marketing Vox - DC
Udostępnij artykuł:

MySpace uruchomił w czwartek francuską wersję swojej popularnej strony społecznościowej. Jest to część strategii firmy, która chce pozyskać jak największą liczbę użytkowników oferując im jakość MySpace w narodowym języku. Już od miesięcy dostępna była beta wersja francuskiej strony, jednak na prawdziwe otwarcie amerykańska firma zdecydowała się dopiero w ubiegłym tygodniu. Francja jest trzecim po Wielkiej Brytanii i Irlandii krajem w którym MySpace stara się walczyć o europejskich użytkowników. W Wielkiej Brytanii serwis przyciąga miesięcznie 6,9 miliona użytkowników.

Pierwszym celem MySpace we Francji jest zmniejszenie udziału w rynku bardzo popularnego serwisu Skyblog, który w listopadzie miał 7 milionów odsłon, podczas gdy ówcześnie beta wersja MySpace – 1,3 miliona. Serwis Skyblog dostępny jest również w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemczech jednak nigdzie nie osiągnął takiej popularności jak we Francji. W Europie MySpace musi liczyć się ze Skyblog, jednak porównując dane ogólnoświatowe, amerykański serwis jest niewątpliwym liderem z 82,6 milionami odwiedzających, dla porównania, Skyblog ma ich ponad 13,2 milionów.

Narodowe beta wersje MySpace ma w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech. Niemiecką wersję ogląda miesięcznie 2,4 miliona osób, które w ciągu kilku tygodni mogą spodziewać się pełnego uruchomienia strony.

Marketing Vox - DC
Autor artykułu:
Marketing Vox - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech