We wrześniu 2013 roku „Rzeczpospolita” (Gremi Media) zanotowała średnią sprzedaż e-wydań wynoszącą 10 261 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł ten zyskał aż 122,97 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tym samym dziennik ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
Natomiast na drugą lokatę spadł „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) ze średnim wynikiem na poziomie 9 452 egz., czyli o 28,79 proc. większym niż rok wcześniej.
Na podium uplasował się jeszcze „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż e-wydań tego dziennika zwiększyła się o 20,17 proc. do 2 270 egz.
Natomiast na czwarte miejsce spadła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej sprzedaż e-wydań w analizowanym okresie wyniosła 1 735 egz., czyli o 13,38 proc. mniej niż rok wcześniej.

Największy wzrost sprzedaży e-wydań, wynoszący 184,87 proc. zanotował „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) plasujący się na miejscu siódmym z wynikiem 339 egz.
We wrześniu 2013 roku tylko dwa dzienniki wykazały sprzedaż mutacji cyfrowych. Liderem z 1 129 egz. była „Gazeta Wyborcza”, której wynik w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się o 2,54 proc.
Natomiast drugie miejsce zajął „Parkiet” (1 000 egz.). Pochwalić się mógł on największym udziałem sprzedaży e-wydań w sprzedaży ogółem, który w analizowanym okresie wyniósł 22,65 proc.
E-wydania to dostępne w Internecie wersje gazet, identyczne pod względem zawartości z wersjami papierowymi. Ich sprzedaż wraz ze sprzedażą wydań drukowanych zaliczana jest do sprzedaży ogółem.Z kolei mutacje cyfrowe to wydania różniące się finalnie od wersji papierowych, wzbogacone np. o dodatkowe zdjęcia czy multimedia. Raportowane są tutaj np. wydania dzienników na tablety - iPad czy Kindle. Sprzedaż mutacji cyfrowych nie jest zaliczana do sprzedaży ogółem.











