„Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom” w kampanii odplamiaczy Vanish (wideo)

Reckitt Benckiser Polska w nowej kampanii marki odplamiaczy Vanish przekonuje, że można cieszyć się latem bez obaw o plamy. Działania reklamowe przygotowały agencje Kropka Bordo, Hypermedia, Zenith, Performics i Newcast.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom” w kampanii odplamiaczy Vanish (wideo)

W najnowszej kampanii Reckitt Benckiser Polska promuje nowy wariant marki Vanish – Vanish Gold - produkt, który usuwa 7-dniowe, zaschnięte plamy. Elementem działań reklamowych jest konkurs polegający na przedstawieniu wyzwania rzuconego plamom z Vanish.

Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić produkt Vanish Gold lub Vanish Color Protect Chusteczki Zapobiegające Farbowaniu za minimum 25 zł i zachować paragon, a następnie na stronie wyzwanievanish.pl zamieścić zdjęcie przedstawiające wakacyjne chwile, podczas których przytrafiła się plama oraz opisać wyzwanie rzucone jej z Vanish.

Konkurs „Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom z Vanish” potrwa do 4 września. Co tydzień uczestnicy grają o pięć nagród: 2 rowery miejskie i 3 karty o wartości 300 zł.

Akcja marki Vanish wspierana jest dwoma spotami reklamowymi w telewizji, działaniami w sklepach oraz reklamami internetowymi.

Za ideę kreatywną, kreację i organizację konkursu odpowiada Kropka Bordo, za realizację w internecie - Hypermedia. Kampanię mediową przygotowały Zenith (w internecie i w telewizji), Performics (na Facebooku i YouTube) oraz Newcast (współpraca z blogerami).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"