Rozpoczęła się ona pod koniec marca i będzie miała miejsce na tablicach i plakatach w pubach i restauracjach. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Finlandia jako najczystszej wódki na świecie. Na potrzeby akcji został przygotowany również spot reklamowy, który z racji ograniczeń prawnych w reklamowaniu alkoholu będzie emitowany jedynie na monitorach LCD umieszczonych na barach w pubach i restauracjach. Jest to jeden z nielicznych spotów reklamujących wódkę na naszym rynku.
Finlandia jest najczystszą wódką na świecie. Produkowana jest z wody filtrowanej przez moreny polodowcowe oraz z sześciorzędowego jęczmienia dojrzewającego w promieniach arktycznego słońca.
Klient: Finlandia PolskaAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Katarzyna Zdunek, Aleksandra ŻółtowskaDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Andrzej RatajczykCopywriter: Jarek Kamiński.












