Saatchi & Saatchi dla Finlandia Polska

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla koncernu Finlandia Polska strategię i kreację kampanii reklamowej wódki Finlandia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęła się ona pod koniec marca i będzie miała miejsce na tablicach i plakatach w pubach i restauracjach. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Finlandia jako najczystszej wódki na świecie. Na potrzeby akcji został przygotowany również spot reklamowy, który z racji ograniczeń prawnych w reklamowaniu alkoholu będzie emitowany jedynie na monitorach LCD umieszczonych na barach w pubach i restauracjach. Jest to jeden z nielicznych spotów reklamujących wódkę na naszym rynku.

Finlandia jest najczystszą wódką na świecie. Produkowana jest z wody filtrowanej przez moreny polodowcowe oraz z sześciorzędowego jęczmienia dojrzewającego w promieniach arktycznego słońca.

Klient: Finlandia PolskaAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Katarzyna Zdunek, Aleksandra ŻółtowskaDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Andrzej RatajczykCopywriter: Jarek Kamiński.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP