Pod hasłem "Pełna obsługa" ruszy we wrześniu pierwsza kampania reklamowa programu Toyota CorpoCars Management przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi Poland. (więcej poniżej)
"Toyota CorpoCars Management to kompleksowy system usług dla firm, których działalność wymaga korzystania z flot samochodowych. Reklamy mają za zadanie prezentację oferty programu CorpoCars Management oraz podkreślenie jego zalet i korzyści, jakie czerpią firmy uczestniczące w tym systemie" - powiedział Michał Krejza, Account Supervisor z agencji Saatchi & Saatchi.
Kampania skierowana jest do szefów działów logistyki i zarządzania oraz dyrektorów firm, korzystających na co dzień z floty samochodowej. Ze specyfiki grupy docelowej wynika dobór mediów, w których ukaże się najnowsza reklama. Kampanię oparto na prasie, szczególną wagę przywiązując do prasy fachowej - tytułów typu "Flota" i "Euro Flota". Jednocześnie layouty pojawią się w dodatkach tematycznych dzienników ogólnopolskich (m.in. "Gazety Wyborczej", "Pulsu Biznesu") oraz w magazynach biznesowych (tj. "Businessman Magazine"). Planowane działania są pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną systemu CorpoCars Management.

Pierwsze emisje reklam pojawią się we wrześniu i ukazywać się będą do końca roku. Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Media.











