Safari i Chrome zyskują na urządzeniach mobilnych. Przeglądarka Androida, Opera Mini i IE w dół

Safari i mobilna odsłona Chrome - najpopularniejsze przeglądarki internetowe wykorzystywane w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowały w czerwcu 2015 r. wzrost udziału w rynku. Straciły natomiast konkurencyjne aplikacje.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych Net Applications wynika, że w czerwcu br. Safari miała 41,66 proc. udziału w rynku - o 1,99 pkt. proc. więcej niż w maju. Nieco mniejszy wzrost - z 30,94 proc. do 32,09 proc. - zanotowała w tym samym czasie druga w zestawieniu mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome.

Straciły natomiast kolejne w rankingu: przeglądarka wbudowana w system Android (z 14,97 proc. do 13,85 proc.), Opera Mini (z 8,53 proc. do 6,87 proc.) oraz Internet Explorer (z 2,41 proc. do 2,26 proc.).

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele