Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki

Trwają działania reklamujące platformę e-commerce’ową Biedronki. Odpowiada za nie agencja Sales Intelligence należąca do Digitree Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki
fot. Jeronimo Martins / Biedronka

W ramach współpracy z Biedronką Sales Intelligence zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingowych oraz performance’owych sklepu internetowego tej sieci. Reklamy podkreślają, że na platformie użytkownicy z Warszawy mogą wygodnie zamawiać produkty spożywcze.

grafika

- Współpraca z Jerónimo Martins Polska wynika ze zmiany naszego podejścia. Teraz nie tylko dobieramy najefektywniejsze media i realizujemy kampanie, ale także świadczymy usługi doradcze w zakresie szerokiego performance i digital marketingu - komentuje Mateusz Jeżyk, dyrektor operacyjny Sales Intelligence.

Współpraca została podjęta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"