Stworzenie dedykowanego teamu BMW jest odpowiedzią na przetarg, który wygrało Serviceplan Group - partner Group One. Niemiecka centrala zdecydowała o powołaniu hubu search & paid social w Polsce.
- Naszym celem strategicznym jest nie tylko rekomendacja i wdrożenie najlepszych praktyk w zarządzaniu kampaniami, ale także automatyzacja procesów i wykorzystanie autorskich narzędzi dla poprawy efektywności - mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.
Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla BMW na kilkudziesięciu rynkach. Wdrożenie na pierwszych projektach już się rozpoczęło i obejmuje obecnie Niemcy i Włochy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bmw-stawia-na-dane-zaczyna-wspolprace-z-amazonem,7170419525265537a ##
Hub ekspercki SalesTube w przyszłości ma poszerzyć portfolio klientów o kolejne międzynarodowe marki. To kolejna po powołanym w maju TechNeście (hub technologiczny) strategiczna współpraca Serviceplan Group i Group One. W najbliższej przyszłości firmy planują poszerzenie zakresu działań o rozwój kolejnych centrów kompetencyjnych.












