Samsung z kampanią „Kocham Polskę”

Firma Samsung rozpoczęła kampanię, w której zachęca Polaków do podzielenia się opiniami za co kochają Polskę. Oficjalna inauguracja kampanii nastąpiła przy okazji prezentacji polskich i ukraińskich gwiazd, które 29 kwietnia wystąpią w wielkim meczu charytatywnym na Stadionie Narodowym. Samsung jest głównym sponsorem tego wydarzenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

P,O,L,S,K,A – każdy może napisać za co kocha ten kraj

Kampania „Kocham Polskę” ma na celu nakłonienie Polaków do odpowiedzi na pytanie dlaczego kochają swój kraj. Mogą to zrobić wszyscy, umieszczając swoje wpisy na specjalnych konstrukcjach w kształcie pojedynczych liter oraz serca, które finalnie utworzą napis „♥ Polska”. Poszczególne literki zostały ustawione w centrach pięciu polskich miast: Warszawy, Sopotu, Krakowa, Poznania i Wrocławia. Oprócz wpisów na literach jest także możliwość, aby swoje wyznanie nagrać za pomocą specjalnie przygotowanych stanowisk. Każde nagranie, za zgodą uczestnika, może być wykorzystane w kanale YouTube Samsung. Swoje wyznania można wpisywać i nagrywać do 27 kwietnia.

Wielkie wydarzenie charytatywne – Mecz Gwiazd Obu Narodów Polska-Ukraina

29 kwietnia poszczególne litery z całej Polski zostaną przywiezione do Warszawy, gdzie zostawione ustawione w ogromny napis: „♥ Polska”, który będzie można zobaczyć przed Stadionem Narodowym. W tym dniu na reprezentatywnym polskim obiekcie sportowym zostanie rozegrany charytatywny mecz pomiędzy gwiazdami Polski i Ukrainy. Firma Samsung w ramach kampanii „Kocham Polskę” jest głównym sponsorem tego niecodziennego wydarzenia. Ideą meczu jest zacieśnianie przyjaznych relacji między oboma narodami. W towarzyskim meczu Polskę reprezentować będą znani polscy aktorzy, dziennikarze i sportowcy. Celem charytatywnym imprezy jest przekazanie częściowego dochodu z imprezy na rzecz Domu Dziecka Nr 1 w Warszawie oraz Domu Dziecka MALIATKO w Kijowie.

Litery na barce, wpisy na stronie, flaga w centrum Warszawy

Po meczu wielki napis zostanie umieszczony na barce, która przez kilka dni będzie pływać po Wiśle. W tym czasie każdy kto dotychczas nie miał okazji złożyć swojego wpisu z wyznaniem za co kocha Polskę, będzie miał okazję to zrobić, odwiedzając stronę kampanii  kochampolskeza.pl (strona będzie aktywna od 23 kwietnia). Finalnie wszystkie wpisy osób uczestniczących w akcji zostaną przeniesione i utworzą wielką biało-czerwoną flagę, która w czerwcu zostanie wyeksponowana w centrum Warszawy.

Postanowiliśmy zorganizować tę akcję, aby dać możliwość podzielenia się pozytywnymi emocjami związanymi z Polską. Wierzymy, że większość Polaków autentycznie kocha swój kraj i czuje z niego dumę – powiedział Olaf Krynicki, PR Manager firmy Samsung. Tym samym pragniemy też podkreślić silny związek firmy Samsung z Polską.

 To tu Samsung posiada jedną z największych fabryk sprzętu AGD w Europie, a pracownicy polskiego i flagowego Research & Development Center firmy Samsung pracują nad rozwiązaniami, które nieustannie udoskonalają produkty jakie oferujemy na całym świecie. Właśnie dlatego, że Polska jest bliska również nam, chcemy zjednoczyć wszystkich Polaków wokół pozytywnej idei, szczególnie w tak niesamowitym roku, który niewątpliwie będzie obfitował w ogromne sportowe emocje łączące dziesiątki tysięcy Polaków – dodaje.

Akcja potrwa do czerwca br. Kampanię przygotowała Agencja Cheil, zakup mediów: Dom Mediowy Starcom, a za działania PR odpowiada Agencja Euro RSCG Sensors.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+