Kampania prowadzona będzie w telewizji i kinie. Strategię i kreację przygotowała agencja Hand Made.
Zdjęcia produktowe do spotu wykonane zostały we francuskim studiu Fauchon Groupe Studio, pozostałe ujęcia powstały w Polsce. Całość wyreżyserował Marek Dawid. Produkcję filmową przygotował ITI Film Studio. Zakup i planowanie mediów przeprowadził OMD.
- Kampania reklamowa Satino to kolejny krok Bakomy w kierunku odświeżenia wizerunku i poniesienia aspiracyjności marki. „Reklama Satino z pewnością zaskoczy wielu konsumentów, ale będzie to miłe i pozytywne zaskoczenie- mówi Andrzej Zalewski, dyrektor marketingu Bakomy.
Kampania launchingowa marki Satino to kolejna realizacja Hand Made dla Bakomy. Agencja współpracuje z Bakomą od października ubiegłego roku, kiedy wygrała przetarg na obsługę marek Premium i Satino. Bakoma S.A. / Satino

cel kampanii: launchingowyklient: Bakoma S.A.przedstawiciel klienta: Andrzej Zalewski, Marek Kmieciński, Tadeusz Malinowskiagencja: Hand Madeprzedstawiciel agencji: Artur Lalewiczcopywriter: Konrad Kacperczykart. director: Grzegorz Karwaladyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk media: telewizja, kinoczas trwania: styczeń, bez podania terminu zakończeniadom produkcyjny: ITI Film Studioreżyser: Marek Dawidzakup mediów: OMD.Satino to nowa marka znanych od lat deserów mlecznych z bitą śmietanką Bakomy. Redesign opakowań i zmiana nazwy przeprowadzone zostały pod koniec ubiegłego roku. Satino dostępne jest w pięciu wariantach smakowych: Orzech, Karmel, Śmietanka, Wanilia i Czekolada. Marka ta jest obecnie liderem w segmencie deserów mlecznych dla dorosłych.











