Schulz Brand Friendly będzie reklamować Invest-Bank

Agencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na obsługę reklamową Invest-Banku. W ostatnich latach bank nie korzystał z usług agencji reklamowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na obsługę Invest-Banku oprócz Schulz Brand Friendly brały udział agencje Brand Consultants, CZarT, Hagen, ArtGroup, Advertiva, Notorius Interactive, Instytut Rozwoju Reklamy, lobosystem, Loża-a5 i Biuro Podróży Reklamy i Quest. Procedura składała się z trzech etapów.

Schulz Brand Friendly będzie obsługiwać Invest-Bank w zakresie strategii, kreacji i produkcji reklamowej. Pierwsza kampania banku przygotowana przez agencję rozpocznie się w najbliższym czasie. Umowę dotyczącą współpracy zawarto na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"