Science PR dla Ośrodka Przetwarzania Informacji

Agencja Science PR przeprowadzi kampanię informacyjną dla Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego (OPI PIB).

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Science PR dla Ośrodka Przetwarzania Informacji

Agencja przygotuje i przeprowadzi dla OPI PIB kampanię informacyjną dotyczącą platformy internetowej Inventorum. Jej celem jest usprawnienie współpracy między naukowcami i przedsiębiorcami. OPI PIB gromadzi i udostępnia informacje o polskiej nauce pochodzące z polskich uczelni oraz instytucji naukowych.

Agencja Science PR została wybrana w ramach konkursu ofert.

Umowa projektowa została podpisana do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele