Scroller reklamowy w portalu Gazeta.pl

Nowy nośnik reklamowy w portalu Gazeta.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Portal Gazeta.pl wprowadził nowy nośnik reklamowy - dynamiczny pasek reklamowy (scroller) na dole okna w przeglądarce. Użytkownik przez cały czas korzystania ze strony widzi pasek oraz treść reklamy - mimo ewentualnego przewijania strony.

Pierwszym klientem, który przeprowadził 31 sierpnia 2004 roku akcję reklamową z wykorzystaneim scrollera w portalu Gazeta.pl, jest Lukas Bank SA.

Reklama jest sprzedawana na czas lub na odsłony.

- wysokość paska do 30 pikseli- waga do 10 k- flash, gif, jpg

Usługa do cennika portalu Gazeta.pl zostanie wprowadzona na stałe z początkiem września.

Scroller jest idealnym nośnikiem reklamowym do szybkich akcji informacyjnych. Lukas Bank wykorzystał go do poinformowania klientów o zajęciu pierwszego miejsca w rankingu tygodnika Newsweek na najbardziej przyjazny bank.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"