Program „Sekrety chirurgii” oglądać można w piątki o godz. 22.30, począwszy od 7 września br. Sześć pierwszych odcinków produkcji obejrzało średnio 174 tys. osób, co zapewniło stacji 1,97 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz aż 2,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najchętniej oglądany odcinek reality-show nadano 12 października br. - przyciągnął on przed ekrany 252 tys. osób.
Program „Sekrety chirurgii” notuje wyższy udział od średniego dobowego wyniku TVN Style. Kanał ten w okresie od 7 września do 12 października br. osiągnął bowiem średnio 0,71 proc. udziału w grupie 4+ i 1,01 proc. w 16-49.
TVN Style w paśmie emisji programu jest także zdecydowanym liderem rynku. Polsat Cafe ma już wtedy tylko 0,73 proc. udziału w grupie 4+, a TLC - 0,63 proc. Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Powtórki reality-show nadawane są w soboty o godz. 19.35. Pokazane w tym paśmie odcinki mają 73 tys. oglądających, a udział kanału wynosi odpowiednio 0,53 proc. i 0,73 proc.
Program „Sekrety chirurgii” pokazuje pracę kliniki doktora Szczyta zajmującej się operacjami plastycznymi. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności pierwszej serii formatu, dlatego zdecydowano już o realizacji drugiej edycji. Poszukiwani są do niej kobiety i mężczyźni powyżej 18. roku życia, które chcieliby się poddać zabiegowi poprawiającemu wygląd. Zgłaszać się można wysyłając sms o treści Zmiana pod numer 7122. Druga seria „Sekretów chirurgii” ma pojawić się na antenie wiosną 2013 roku.
Trzy topowe odcinki „Sekretów chirurgii”
Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show











