Serial „Selfie po polsku” w ofercie CDA Premium. Reżyserem Mariusz Pujszo

Platforma CDA Premium wprowadziła do oferty nowy serial zatytułowany „Selfie po polsku” w reżyserii Mariusza Pujszo. Satyryczna seria będąca połączeniem filmu fabularnego i dokumentu składa się z 12 odcinków.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Serwis CDA funkcjonuje w Polsce w dwóch wersjach. Za darmo użytkownicy mogą oglądać głównie filmy i inne treści udostępniane przez internautów.

Z kolei wersja CDA Premium kosztująca miesięcznie 19,90 zł zapewnia dostęp do treści od zweryfikowanych partnerów, w bibliotece znajdują się zarówno filmy kinowe, jak i seriale.

W pierwszym kwartale br. spółka CDA osiągnęła rekordowe kwartalne wyniki finansowe: 13,27 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,68 mln zł zysku netto. 12,39 mln zł przychodów zapewniła sprzedaż subskrypcji do CDA Premium.

„Selfie po polsku” w CDA Premium

Teraz CDA zapowiedziało wprowadzenie do CDA Premium nowego oryginalnego serialu zatytułowanego „Selfie po polsku”. To składający się z 12 odcinków serial typu mockumentary, będący połączeniem filmu fabularnego z dokumentem.

Seria opowiada o przygodach trójki przyjaciół, którzy chcą szybko uwolnić się z kłopotów finansowych i zarobić na produkcji filmu. Filmu, którego wcale nie chcą skończyć. Większe zyski przynosi im bowiem naciąganie różnego rodzaju inwestorów czy osób zgłaszających się na castingi i szkolenia aktorskie.

grafika

Mariusz Pujszo reżyserem, Grzegorz Halama w obsadzie

Reżyserem i pomysłodawcą serialu jest Mariusz Pujszo, twórca m.in. „Polisz kicz projekt”, często nazywany „najgorszym polskim reżyserem” czy „polskim Edem Woodem”.

Główne role grają wspomniany Mariusz Pujszo oraz komik Grzegorz Halama. W serialu pojawia się sporo osób znanych z showbiznesu, takich jak Marek Włodarczyk, Henryk Gołębiewski, Michał Milowicz oraz polskie influencerki i instagramerki.

Według CDA serial jest pełen niewybrednych, często wywołujących krępującą ciszę żartów, seksistowskich sytuacji, niecenzuralnego języka i przerysowanego epatowania golizną. Pod warstwą absurdu autorzy kpią zarówno z rodzimej branży filmowej, jak i przywar polskiego społeczeństwa, którego spora część bezrefleksyjnie zachwyca się życiem celebrytów i o nim marzy.

Całość składa się z 12 odcinków. Do tej pory dostępne są 2 pierwsze epizody, a premiera każdego kolejnego odbywa się zawsze w sobotę o godzinie 14. „Selfie po polsku” dostępne będzie tylko dla widzów CDA Premium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą