Powstanie serial "Sin City - Miasto grzechu". W projekcie Frank Miller i Robert Rodriguez

Kolejny film doczeka się odcinkowej wersji. Tym razem padło na "Sin City - Miasto grzechu".

pp / megafon
pp / megafon
Udostępnij artykuł:

W realizację serialu zaangażowani będą twórcy kinowego dzieła, Frank Miller i Robert Rodriguez, którzy pełnić będą role producentów wykonawczych, jak również Stephen L'Heureux, współproducent sequela "Sin City 2: Damulka warta grzechu".

Projekt powstanie dla Legendary TV.

Pomysł realizacji serialu nie jest nowy. W 2017 roku cykl planował Glen Mazzara, znany z pracy przy takich produkcjach jak "The Walking Dead" czy "Omen". Len Wiseman ("Underworld", "Lucyfer") zajmie się reżyserią.

"Sin City - Miasto grzechu" to jeden z najsłynniejszych cykli sensacyjnych, autorstwa mistrza komiksu Franka Millera. O powodzeniu serii (pierwszy tom ukazał się w 1991 roku) zadecydowały nie tylko znakomite, mroczne scenariusze, ale też postacie bohaterów - twardych mężczyzn, którzy żyją według własnego kodeksu honorowego, oraz seksownych kobiet, nie będących jedynie biernymi obiektami męskiego zainteresowania. Frank Miller został kilkakrotnie nagrodzony za tę serię prestiżową nagrodą Eisnera. W filmie z 2015 roku zagrali Jessica Alba, Benicio del Toro, Brittany Murphy, Clive Owen, Mickey Rourke, Bruce Willis i Elijah Wood, a także Rosario Dawson, Carla Gugino oraz Rutger Hauer.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii