Serwis auta z dojazdem do klienta.

Pomysł jest prosty i co najważniejsze sprawdzony w wielu miastach w Polsce. Mamy samochód, ale nie mamy dość czasu, aby poświęcić mu odpowiednią uwagę. Wymiana opon, bieżące naprawy serwisowe, kompleksowe mycie i czyszczenie – wizyta w serwisie wiąże się zwykle z kilkugodzinnym czasem realizacji usługi. Najczęściej zostawiamy więc auto i po kilku godzinach wracamy po jego odbiór. Białostockie centrum motoryzacyjne Martom jako pierwsze w regionie wprowadziło właśnie usługę, dzięki której kierowca odbierze od nas samochód, a następnie po zakończeniu zleconych prac odwiezie je z powrotem do klienta.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na czym dokładnie ma polegać ta nowatorska w naszych warunkach usługa? Kontaktujemy się z centrum motoryzacyjnym, składamy telefoniczną dyspozycję, ustalamy zakres prac serwisowych, które mają zostać wykonane, wskazujemy miejsce i godzinę odbioru samochodu. O ustalonej porze i we wskazane miejsce przyjeżdża kierowca z serwisu, odbiera auto a my... możemy zająć się naszymi codziennymi sprawami. Gdy wszystko będzie już gotowe, auto zostaje odwiezione z powrotem do klienta.

Jak wyjaśnia Łukasz Bazarewicz, prezes Grupy Martom, do której należy centrum motoryzacyjne, pomysł jest bardzo prosty, ale co najważniejsze cieszy się znacznym zainteresowaniem. Przynajmniej w innych miasta naszego kraju, m.in. w Warszawie, Trójmieście czy Poznaniu. Właściciel firmy nie kryje, że to próba zaimplementowania gotowego rozwiązania, które jak dotąd nie znalazło naśladowców w naszym regionie. Ma przy tym nadzieję, że również w Białymstoku spotka się entuzjastycznym przyjęciem.

Na początek, Martom chce zaoferować ten swoisty produkt dla wybranej grupy klientów. Mianowicie – dla pań, a w szczególności zaś dla młodych mam!

- Dla wielu kobiet, pochłoniętych macierzyństwem i nową sytuacją, w jakiej się znalazły, samochód jest ostatnią rzeczą, o jakiej chciałyby pamiętać. Dzięki naszej usłudze dajemy im możliwość, aby bez wychodzenia z domu, bez skomplikowanej „domowej” logistyki, miały zawsze sprawne i czyste auta - mówi.

Zaznacza, że rozwiązanie jest w fazie testowania. Jeśli się sprawdzi, to z pewnością zostanie rozszerzone dla wszystkich klientów.

- Łatwo możemy sobie wyobrazić sytuację, w której zamawiamy taki serwis i przyjeżdżamy do pracy, w której spędzamy 8 godzin. Z parkingu kierowca Martomu odbiera od nas samochód a po kilku godzinach je odwozi. Po skończonej pracy czeka na nas naprawione i lśniące auto. Nie musimy więc tracić czasu. A to chyba kusząca perspektywa - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+