Serwisy Grupy Pino.pl w sieci ARBOinteractive

W listopadzie wszystkie serwisy Grupy Pino.pl znalazły się w sieciach reklamowych ARBOinteractive. Dołączyły do pakietów ARBOrozrywka i V2Media.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

ARBOinteractive od listopada odpowiada za sprzedaż i administrację powierzchni reklamowej w serwisach Grupy Pino.pl. Współpraca obejmuje reklamę displayową, intekstową i wideo.

Wszystkie serwisy Grupy Pino.pl znalazły się w pakiecie ARBOrozrywka należącym do sieci ARBOnetwork. Oferowane są w nich formaty displayowe billboard, double billboard i rectangle oraz mailingi wysyłane do 900 tys. odbiorców z możliwością targetowania według kilku kryteriów.

Strona Patrz.pl dołączyła też do sieci wideo V2Media. Serwis udostępnia reklamy pre/post-roll, vstitial, onstream i obrandowanie playera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator