Serwisy satelickie w e-marketingu. Startuje jestKlient.pl

Nie trzymaj wszystkich jajek w jednym koszyku” to jedna z kluczowych zasad inwestowania. Równie nierozsądne jak lokowanie wszystkich pieniędzy w jednej inwestycji jest opieranie internetowej obecności przedsiębiorstwa na jednym źródle ruchu. Jednak by dywersyfikacja była opłacalna, dodatkowe źródła nie mogą angażować zbyt wiele czasu i środków przedsiębiorstwa. W tej roli sprawdza się startująca niebawem usługa jestKlient.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Niezależnie od tego czy mówimy o małym sprzedawcy obecnym na Allegro, czy o dużej korporacji mającej własną witrynę pozycjonowaną przez agencję SEO - ograniczanie się do jednego źródła ruchu jest ryzykowne. Allegro może zmienić regulamin lub prowizje a pozycjonowana witryna może dostać bana w Google - to tylko najbardziej oczywiste z czarnych scenariuszy.

Współgrają z tym przyzwyczajenia internautów, którzy coraz mocniej oczekują wyboru formy i miejsca konsumpcji oferty w internecie - na głównej witrynie firmy, w sieciach społecznościowych, na YouTube, na oddzielnych witrynach produktowych, witrynach powiązanych kampanii społecznych, czy po prostu na okazjonalnych landing page’ach. Model obecności: strona główna + przyczółki satelickie daje przewagę w Google i jest korzystny wizerunkowo.

Na taki satelicki przyczółek, uzupełniający główną witrynę, zdecydować się tym łatwiej im niższe koszty finansowe i czasowe wiążą się z jego zbudowaniem i utrzymaniem. To właśnie najmocniejsze punkty usługi jestKlient.pl, której start w nowej odsłonie przewidziano na pierwszą połowę października.

Usługa to pakiet dwóch elementów: gotowa witryna internetowa + ruchu rozliczany efektywnościowo. Jak  to działa? Przedsiębiorca przychodzi do jestKlient.pl z własną domeną, wybiera wygląd witryny z listy proponowanych szablonów i ustala miesięczny budżet. Na utworzonej w ten sposób witrynie zamieszcza treść – od teraz wszystkim zajmują się specjaliści jestKlient.pl, a przedsiębiorcy pozostaje odbierać maile i telefony od klientów. Nie trzeba więc ponosić żadnych finansowych kosztów startowych, a koszty czasowe są minimalne. Budżet miesięczny rozliczany jest efektywnościowo, tj. w zależności od liczby wypełnionych formularzy kontaktowych, zapisów na newsletter, wizyt potencjalnych klientów odwiedzających stronę lub kontaktów telefonicznych.

JestKlient.pl zastępuje zatem usługi firm hostingowych, agencji interaktywnych i agencji SEM (SEO+PPC). Nie ograniczamy się do samego generatora witryn. Internet to nie telewizja, tutaj nie można udostępnić ofertę odbiorcom i liczyć, że się z nią zapoznają. Internautów trzeba aktywnie ściągać na witrynę i aktywnie zamieniać ich w klientów. Cel jestKlient.pl to integrowanie wszystkich tych komponentów przy minimalnym zaangażowaniu przedsiębiorcy.

jestKlient.pl nie płacisz więc za wykonanie witryny ani za hosting. Wybierasz tylko odpowiedni do twoich celów szablon witryny z listy propozycji, a hosting zupełnie cię nie interesuje. Żeby pozyskać ruch, nie musisz podejmować współpracy z agencjami SEO ani samodzielnie konfigurować (często nieudolnie) kampanii AdWords, nie zastanawiasz się jaki ruch będzie najtańszy i najbardziej relewantny. Przychodzisz i płacisz tylko za efekt.

To intratna propozycja dla najróżniejszych typów przedsiębiorców. Dla drobnego przedsiębiorcy, takiego jak hydraulik czy serwisant pralek strona stworzona w jestKlient.pl będzie główną witryną, uzupełnianą tylko przez wizytówki w Google Maps i serwisach typu yellow pages. Dla sprzedawcy z Allegro będzie stanowić jego „drugą nogę”, częściowo uniezależniającą go od platformy i pozwalającą zbudować własną markę w internecie. Dla przedsiębiorstw posiadających witrynę internetową to prosty sposób na zbudowanie kolejnego satelickiego przyczółka w internecie, za pomocą którego łatwiej zdominować wyniki wyszukiwania w Google i zapewnić sobie stałą w nich obecność, niezależną od zawirowań w algorytmie.

JestKlient.pl przyda się także pośrednikom – agencjom reklamowym i agencjom SEO. Pierwsi użyją usługi jako prostego generatora landing page"y na różne okazje. Drudzy wykorzystają ją jako generator stron zapleczowych, do wygodnego zarządzania nimi i zarządzania obecnymi na nich reklamami – tym bardziej, że witryny uczestniczące w usłudze jestKlient.pl wykorzystują wewnętrzny system automatycznego promowania się.

Ważne funkcje usługi jestKlient.pl:

  • jako jedna z pierwszych w Polsce usług jestKlient.pl mierzy tzw. tele-leady, które precyzyjnie wskazują źródło pozyskania klienta w kanale telefonicznym,
  • optymalizacja szablonów witryn, pod konkretne branże i grupy docelowe,
  • możliwość prezentacji swojej oferty produktowej na podstawie wygenerowanego z serwisu Ceneo.pl pliku xml,
  • integracja systemu z  popularnymi narzędziami do e-mail marketingu: Freshmailem i GetResponse,
  • automatyzacja tworzenia dużych kampanii produktowych w Google AdWords.

Przed startem nowej odsłony serwisu jestKlient.pl  daje wszystkim osobom zainteresowanym promocją swojego biznesu w Internecie dodatkowe benefity w postaci specjalistycznej wiedzy. Są nimi: możliwość wzięcia udziału w szkoleniach z cyklu SearchMarketingWeek.com z wykorzystaniem specjalnych kuponów rabatowych, oraz poszerzenia swojej wiedzy z zakresu handlu na Allegro  poprzez pobranie darmowego poradnika.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"