Setki tysięcy gości i ponad cztery tysiące obiektów - Best Western świętuje siedemdziesiąt lat działalności

Best Western, jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzin hotelowych na świecie, obchodzi siedemdziesięciolecie swojej działalności. Firma założona w 1946 roku przez hotelarza z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na przestrzeni lat stała się globalną, nieustannie rozwijającą się marką. Obecnie sieć obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na całym świecie i codziennie gości setki tysięcy podróżujących.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od nieformalnych poleceń do globalnej renomy

Twórcą sieci Best Western był M.K. Guertin, hotelarz z Kalifornii, który w chwili jej założenia posiadał 23-letnie doświadczenie w branży. Jego nowatorskie plany biznesowe obejmujące zapewnienie hotelom zaplecza marketingowego i wsparcia przy jednoczesnej swobodzie w doborze środków pomagających dotrzeć do lokalnych klientów, uznane zostały za rewolucyjne i odbiły się szerokim echem wśród gości i hotelarzy. Zapoczątkowane przez Guertina ambicje by wychodzić przed szereg oraz zapewniać nieszablonowe rozwiązania wciąż towarzyszą Best Western. Dziś sieć, która w pierwszej połowie XX wieku stanowiła nieformalną grupę hoteli polecających się wzajemnie odwiedzającym, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek i obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na różnych kontynentach.

Best Western globalnie

W siedemdziesiąt lat od rozpoczęcia działalności, hotele Best Western funkcjonują pod siedmioma markami, stanowiącymi odpowiedź na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLō℠. Wprowadzając strategię wielu marek, sieć miała na celu ułatwienie klientom znalezienia hotelu odpowiadającego ich potrzebom. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi gości, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Niedawno Best Western ujawniło także plany związane z SureStay - nowatorską franczyzą typu white label. Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) oraz SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – Best Western zapewni jeszcze więcej możliwości inwestorom i właścicielom obiektów.

Best Western w Polsce

Pierwszym hotelem Best Western w Polsce był Best Western Hotel Prima Wrocław, położony w sercu miasta – 200 metrów od Starego Rynku - w budynku powstałym w wyniku połączenia i gruntownej przebudowy czterech staromiejskich kamienic. Obiekt pierwszych gości powitał jesienią 1999 roku i od tego czasu nieustannie funkcjonuje pod szyldem Best Western. Dziś sieć w Polsce obejmuje dwadzieścia pięć obiektów, dostosowanych zarówno do potrzeb klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Lokalnym oddziałem Best Western zarządza bezpośrednio Saija Kekkonen, W portfolio sieci znajdują się nowoczesne obiekty, jak chociażby dostosowane do potrzeb gości biznesowych i MICE Best Western Business Hotels & Conference Centre, będące największym tego typu obiektem w Krakowie. W ofercie Best Western nie brakuje także architektonicznych pereł, dzięki czemu goście mogą zdecydować się na nocleg w byłym konsulacie RP, XVIII-wiecznej gdańskiej kamienicy, a już niebawem także w dawnej celi cysterskiej czy starej piwiarni.

Smilebration

Dziś za marką Best Western stoi dbałość o wysoki poziom usług i otwarcie na potrzeby klientów, a także wiele udogodnień, w tym nagradzany na całym świecie program lojalnościowy Best Western Rewards®. Jest to jeden z najdłużej działających programów lojalnościowych w branży hotelarskiej i jedyny, w którym punkty nigdy nie tracą ważności. Można je wymieniać na kolejne noclegi na całym świecie, mile lotnicze oraz inne usługi dodatkowe. Dołączenie do programu Best Western Rewards® jest całkowicie bezpłatne. W ramach podziękowania za siedemdziesiąt lat zaufania ze strony klientów, sieć Best Western przygotowała globalną akcję Smilebration, w ramach której na gości będą czekać liczne promocje i atrakcje, w tym 70 000 punktów w programie Best Western Rewards.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu