Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, średnie udziałypiętnastu wyemitowanych odcinków sitcomu wyniosły 1,58 proc. wgrupie wszystkich widzów (4+). Lepiej było w komercyjnej grupiedocelowej (16-49), gdzie ukształtowały się one na poziomie 2,18proc.
Filmy amerykańskie, które w czasie "Sex FM" emitowałaposiadająca mniejszy zasięg od Czwórki satelitarna stacja TVNSiedem, wybierało ponad dwa razy więcej widzów niż serial TV 4 -547 tys. osób. Mniejsza przewaga była w grupie 16-49.
Wśród oglądających "Sex FM" przeważali mężczyźni. Serial cieszyłsię największą popularnością wśród widzów w różnym przedziałachwiekowych, mieszkających w najmniejszych i dużych miastach.
Czwórka na spotach emitowanych przy serialu zarobiła w sumie 563tys. złotych. (dane cennikowe nettu, bez rabatów)
"Sex FM" to serial, którego akcja rozgrywa się w stacjiradiowej. Sitcom opowiada o relacjach damsko-męskich wśród członkówekipy rozgłośni. Na razie nie wiadomo, czy powstanie druga seriaprodukcji.












