Shell wprowadza fastfoody „Power to drive”

Na stacjach Shell wprowadzana jest wizualizacja oferty fastfoodowej. Oprawę opartą na idei „Power to driver” przygotowała agencja Alebrt Lumberjacker.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferta fastfoodowa stacji Stell zyskała własną nazwę – „Power to driver”, hasło – „Kieruj się smakiem” oraz wizualizację, m.in. logotyp. Taka identyfikacja ma bezpośrednio nawiązywać do charakteru i sposobu komunikacji marki Shell.

grafika

Obecnie nowa wizualizacja jest wdrażana na wszystkich stacjach beznynowych Shell w całej Polsce. Przygotowaniem tej identyfikacji zajęła się agencja Alebrt Lumberjacker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+