'Shrek Trzeci' najlepszy w filmowym paśmie TVN

Filmowe pasmo "Superkino", nadawane regularnie w piątkowe wieczoryw TVN, między 4 września a 16 października miało średnio 3,07 mlnwidzów. Oglądalność filmów pokazanych w ramach pasma "Superkino"wahała się od 1,9 mln ("Torque: jazda na krawędzi") do 4,8 mln osób("Shrek Trzeci").

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Średni udział w rynku wyniósł 21,42 proc. w grupie 4+ oraz 26proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej - wynika z danychAGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl. Przed rokiem, w analogicznymokresie, pasmo miało więcej widzów i lepszy udział w rynku.

"Superkino" zapewnia TVN pozycję lidera pasma.Przewaga stacji nad Dwójką, emitującą w tym czasie "Na dobre i nazłe" oraz show "Kocham Cię Polsko" jest jednak minimalna. Trzeciapozycja z 2,68 mln widzów i 18,5 proc. udziału przypada TVP1.

Jesienią w ramach "Superkina" TVN pokaże jeszcze m.in. filmytakie jak "Happy Feet: Tupot małych stóp", "Infiltracja" oraz"Jeszcze raz".

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji