Sieć kin Multikino i MAM ze wspólną akcją obniżania rachunków

Sieć kin Multikino rozpoczęła wspólną kampanię z platformą do obniżania i opłacania rachunków MAM. W jej ramach każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach Multikina gwarantują klientom możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, internet i telewizję.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sieć kin Multikino i MAM ze wspólną akcją obniżania rachunków

Od początku października każdy klient multipleksu zyskuje szansę na obniżenie swoich rachunków za media. By z niej skorzystać, należy pobrać aplikację MAM na telefon i za jej pomocą robić zdjęcia paragonów za zakup biletów lub przekąsek oferowanych w barach Multikina. Zdjęcie paragonu jest weryfikowane, a następnie na jego podstawie przyznawany jest procentowy zwrot tzw. złotówek MAM, którymi można opłacić rachunki za media.

grafika

Akcję wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję spotu. Znajdą się w nim m.in. informacje o partnerach MAM, m.in. innogy Polska, i współpracujących z platformą kontrahentach, takich jak: Media Expert, Deichmann, Orsay, Pandora czy Minty dot.

- Nasze spoty reklamowe zostały przygotowane w konwencji trailerów filmowych i opowiadają historię nawiązującą do komedii romantycznej oraz filmu familijnego. Przygotowując koncepcję kampanii, zainspirowaliśmy się niekwestionowaną popularnością zwiastunów kinowych. To one są najbardziej wyczekiwane przez widzów. Historia, którą opowiadamy, ma pokazać, czym jest MAM w codziennym życiu, a jest odciążeniem od myślenia o rachunkach, które mogą być obniżane i opłacane dzięki dokonywaniu codziennych zakupów z MAM - komentuje Patrycja Ogrodnik, head of marketing platformy do obniżania i opłacania rachunków za media MAM.

Kampania będzie miała dwie odsłony. Premiera drugiego spotu pojawi się w kinach w listopadzie.

grafika

Spoty reklamowe zostały przygotowane przez dom produkcyjny FoszerSawicki, a reżyserem „trailerów reklamowych” jest Łukasz Jaworski. W role głównych bohaterów wcielili się Weronika Gos oraz Konrad Wosik.

Współpraca platformy MAM i Multikina obejmuje obecnie kina w Warszawie (Multikino Warszawa Targówek, Ursynów, Wola, Złote Tarasy, Pruszków), a w najbliższych tygodniach zostanie rozszerzona na inne obiekty tej sieci w wybranych miastach w Polsce (Szczecin, Poznań, Kraków, Wrocław), a także na bilety kupione online.Wsparciem spotów będą reklamy wyświetlane na wyświetlaczach LCD oraz broszury informacyjne wręczane przed wejściem do kin. Wspólna kampania potrwa do końca grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów