PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Program „Rodzina 500 plus” zmienia preferencje zakupowe Polaków
Podatek od sprzedaży detalicznej najbardziej uderzy w CCC i LPP
Podatek od sprzedaży detalicznej najbardziej uderzy w CCC i LPP
Marki własne cenione przez co trzeciego konsumenta. Jak są postrzegane?
Grupa Interia.pl przejęła Okazjum.pl z ofertami sieci handlowych
Grupa Interia.pl przejęła Okazjum.pl z ofertami sieci handlowych
Grupa Interia.pl kupiła Promoceny.pl z gazetkami sieci handlowych
Grupa Interia.pl kupiła Promoceny.pl z gazetkami sieci handlowych
Sieci handlowe mają coraz większe opóźnienia w płatnościach
Sieci handlowe mają coraz większe opóźnienia w płatnościach
Ustawa dotycząca nieuczciwych praktyk w handlu uderzy w drobnych sprzedawców
W programie PiS-u wydatki niedoszacowane, przychody przeszacowane. „Brak wiarygodnego programu”
W programie PiS-u wydatki niedoszacowane, przychody przeszacowane. „Brak wiarygodnego programu”
Zniesienie kwot mlecznych przez Unię Europejską wywiera presję cenową na producentów
Zniesienie kwot mlecznych przez Unię Europejską wywiera presję cenową na producentów
Najwięksi sprzedawcy w USA chętni do wprowadzania beaconów
Spada rentowność sieci handlowych. To efekt wojny o klienta i lokalizację
Spada rentowność sieci handlowych. To efekt wojny o klienta i lokalizację
Sieci sklepów coraz więcej reklamują się w radiu. Liderem Lidl, mocno w górę Biedronka, Euro-Net i Media Expert
Sieci sklepów coraz więcej reklamują się w radiu. Liderem Lidl, mocno w górę Biedronka, Euro-Net i Media Expert
Londyn najatrakcyjniejszy w Europie dla sieci handlowych, Warszawa na 15. miejscu
Londyn najatrakcyjniejszy w Europie dla sieci handlowych, Warszawa na 15. miejscu
360 tys. terminali płatniczych w Polsce. Jest miejsce na dwa razy więcej
Sieci handlowe będą inwestowały w duże placówki, mimo dynamicznego rozwiju mniejszych sklepów
Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. “Rynek atrakcyjny dla polskich marek”
Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. “Rynek atrakcyjny dla polskich marek”