SILKA YTONG na targach „Czas na Kurpie”

W 2011 r. inwestorzy indywidualni w subregionie ostrołęckim* oddali do użytku 597 domów jednorodzinnych, rozpoczęli budowę 866 domów jednorodzinnych i uzyskali pozwolenia na 1 049 nowych inwestycji. Dane te potwierdzają potencjał tego regionu dla rozwoju nowoczesnego budownictwa jednorodzinnego.Stabilna koniunkturaWedług Anny Waszczuk, analityka rynku Xella Polska, producenta materiałów SILKA i YTONG, w subregionie ostroł1)2)ęckim inwestorzy indywidualni wykazują znacznie większą aktywność niż deweloperzy. Świadczy o tym liczba wydanych pozwoleń na budowę domów jednorodzinnych, która w 2011 roku była prawie 3,5-krotnie wyższa niż w budownictwie wielorodzinnym, a liczba rozpoczętych budów - ponad trzykrotnie wyższa. - W subregionie ostrołęckim udział pozwoleń wydanych na budowę domów jednorodzinnych w ogólnej liczbie pozwoleń na budowę wyniósł aż 77,4 proc., podczas gdy wartość tego wskaźnika w całej Polsce wynosiła jedynie 53 proc. Dane te potwierdzają potencjał tego regionu dla rozwoju nowoczesnego budownictwa jednorodzinnego – komentuje Anna Waszczuk, analityk rynku Xella Polska, producenta materiałów SILKA i YTONG.Na fali korzystnych przewidywań i w pełni sezonu budowlanego 2012 warto uzyskać rzetelną wiedzę na temat nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych.Na stoisku SILKA YTONGOdwiedzający ostrołęckie targi „Czas na Kurpie – kupuj lokalne produkty” będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą SILKA YTONG na stoisku znajdującym się przed siedzibą Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Ostrołęce, usytuowanym po prawej stronie od wejścia głównego. Poznanie z bliska technologii i akcesoriów budowlanych pomoże wybrać inwestorom optymalne dla siebie rozwiązanie. Eksperci obecni na targach posłużą specjalistyczną wiedzą na temat produktów SILKA YTONG i YTONG MULTIPOR oraz poradami dotyczącymi energooszczędnego budowania. Na stoisku SILKA YTONG zainteresowani będą mogli również sprawdzić, dlaczego ściany z bloczków SILKA i YTONG wznosi się szybko i prosto, a także uzyskać bezpłatne porady na temat wyboru i adaptacji projektu gotowego, planowania i kosztów budowy domu, wyboru materiałów budowlanych, wymaganych dokumentów oraz formalności związanych z budową domu. Dla odwiedzających targi przewidziane są kupony rabatowe na wybrany asortyment oraz konkursy z nagrodami.- Zanim inwestor podejmie wiążące decyzje dotyczące wyboru działki, projektu, czy materiałów budowlanych warto, aby zrobił rozeznanie wśród dostępnych na rynku rozwiązań i dopasował je do posiadanego na ten cel budżetu – mówi Iwona Wojczuk z firmy Budima-Art, ekspertka budowy SILKA YTONG. - Tak, aby wybrać optymalne dla siebie rozwiązanie, które pozwoli na zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych budynku. – dodaje. Udział w targach „Czas na Kurpie – kupuj lokalne produkty” jest dla inwestorów między innymi okazją do uzyskania informacji na temat dostępnych na rynku technologii i materiałów budowlanych. Na stoisku SILKA YTONG do dyspozycji zwiedzających będą doradca techniczny, przedstawiciel handlowy, instruktor i ekspert budowy SILKA YTONG, którzy podzielą się swoim doświadczeniem i odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące budowy ciepłego, a także przyjaznego mieszkańcom domu. Zachęcamy do zdobywania wiedzy o nowatorskich technologiach budowlanych bezpośrednio u specjalistów SILKA YTONG oraz nawiązywania kontaktów z ekspertami. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w II edycji regionalnych targów „Czas na Kurpie – Kupuj lokalne produkty”, które odbędą się w sobotę 19 maja na terenie Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Ostrołęce na rogu ulic Goworowskiej i Korczaka. Targi można odwiedzać w godzinach 12:00-18:00.* Uwaga: dane w subregionie ostrołęckim obejmują dane z powiatów: makowskiego, ostrołęckiego, ostrowskiego, przasnyskiego i miasta Ostrołęki.### XELLA Polska Sp. z o.o. oferuje energooszczędne materiały budowlane: YTONG, YTONG MULTIPOR, YTONG ENERGO i SILKA. Priorytetami Xelli są jakość produkcji – polskie zakłady były wielokrotnie nagradzane w tej kategorii; a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”, Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania SILKA YTONG. Xella prowadzi sprzedaż poprzez sieć dystrybucji na terenie Polski oraz w krajach takich jak: Litwa, Łotwa, Ukraina, obwód Kaliningradzki. W grupie zatrudnionych jest około 700 osób. Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl, www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele