Simon Harrison globalnym dyrektorem marketingu Avaya

Simon Harrison objął stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu (CMO) w Avaya Holdings Corp., firmie tworzącej rozwiązania komunikacyjne dla firm. Zastąpił Morag Lucey, która rozstała się z firmą.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Simon Harrison do Avaya przechodzi z firmy analityczno-badawczej Gartner, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. badań i głównego analityka w dziedzinie rozwiązań do komunikacji zintegrowanej i call centers. Wcześniej pracował na kierowniczych stanowiskach w obszarach marketingu i zarządzania sprzedażą produktów m.in. w Cirrus, Vocalcom czy Siebel Systems. Ma 25 lat doświadczenia zawodowego.

- Będzie to duże wzmocnienie dla naszego zespołu. Jako analityk i doradca zdobył cenne doświadczenie branżowe. Simon będzie podnosić świadomość dotyczącą produktów Avaya w naszej dynamicznie rozwijającej się sieci klientów i partnerów oraz budować naszą pozycję jako czołowego dostawcy rozwiązań komunikacyjnych - komentuje Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą