SITEIMPULSE dla Kaspersky Lab

SITEIMPULSE dostawcą dedykowanego rozwiązania monitorującego 11 serwisów internetowych firmy Kaspersky Lab.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kaspersky Lab - jeden z czołowych dostawców oprogramowania antywirusowego - wykorzystuje w swoich działaniach e-commerce 11 serwisów internetowych i jeszcze więcej lokalnych wersji językowych.

Działając w ponad 100 krajach i zapewniając ochronę antywirusową dla ponad 300 milionów użytkowników, firma nie może sobie pozwolić na przeoczenie choćby najmniejszej awarii stron internetowych.

Na dostawcę rozwiązania monitorującego została wybrana agencja SITEIMPULSE - operator popularnego serwisu www.monitoring-stron.pl.

W krótkim czasie powstało dedykowane rozwiązanie testujące dostępność, formularze internetowe oraz procesy e-commerce w 11 serwisach internetowych Kaspersky Lab.

Aplikacja testuje monitorowane strony co 60 sekund, do potwierdzenia awarii wykorzystując dodatkowe stacje monitorujące zlokalizowane na innych kontynentach. Wszystkie nieprawidłowości są rejestrowane a pracownicy Kaspersky Lab są niezwłocznie powiadamiani za pomocą poczty elektronicznej oraz wiadomości SMS.

Dostosowany do potrzeb Klienta system agregowania i raportowania danych oraz wygodne zarządzanie użytkownikami zapewniają administratorom z wszystkich krajów pełną informację na temat funkcjonowania monitorowanych serwisów.

Dedykowane rozwiązania są uzupełnieniem podstawowej oferty monitoringu dostępności stron internetowych, dostępnej od ręki na www.monitoring-stron.pl.

-----

SITEIMPULSE to agencja marketingu internetowego, której korzenie sięgają 1998 roku. Od 2007 roku SITEIMPULSE świadczy usługi monitoringu serwisów internetowych - obecnie dla klientów z 13 krajów świata. Więcej informacji: www.siteimpulse.com

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech