Skok na bungee reklamuje Fujifilm HS-20 (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa aparatu fotograficznego Fujifilm HS-20. Przygotował ja dom mediowy Mconnection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania aparatu Fujifilm HS-20 prezentuje przede wszystkim jego najważniejszą funkcję: 30-krotny zoom optyczny. Spot utrzymany w koncepcji kreatywnej Fujifilm „Dlaczego jest to najlepszy aparat kompaktowy na świecie?” pokazuje, że dzięki takiemu zoomowi można mieć wrażenia jak podczas skoku na bungee jeszcze przed skokiem. Reklama w wersji 30- i 15-sekundowej przez dwa tygodnie będzie emitowana w kanałach telewizyjnych TVN, Polsat, TVN24, TVN Turbo, 4Fun TV i Polsat Sport Extra oraz w serwisie internetowym xfactor.plejada.pl. Adaptacją kreacji oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Mconnection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu