PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Milka zagrzewa do kibicowania polskim skoczkom w kampanii „Cała Polska Sercem z Naszymi"
Milka zagrzewa do kibicowania polskim skoczkom w kampanii „Cała Polska Sercem z Naszymi"
Turniej Czterech Skoczni oglądało 6,1 mln widzów. W TVP 4,8 mln, 1,3 mln osób w Eurosporcie
Rząd znowu zmienił przepisy w związku z sylwestrem TVP. Naczelni dzienników: poradzimy sobie
4,14 mln widzów PŚ w skokach w TVP1, TVP Sport i Eurosporcie
PŚ w skokach - zatwierdzono kalendarz sezonu 2020/21
2,9 mln widzów PŚ w skokach narciarskich w TVP1, 631 tys. w TVP Sport i 728 tys. w Eurosporcie
Skoczkowie narciarscy coraz bardziej rozpoznawalni, boom na Dawida Kubackiego
Turniej Czterech Skoczni w TVP i Eurosporcie oglądało 5,74 mln widzów, 230 tys. więcej niż przed rokiem
3,77 mln widzów Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich w TVP1 i Eurosporcie
Milka wspiera polskich skoczków narciarskich w kampanii "Sercem z Naszymi”
Milka wspiera polskich skoczków narciarskich w kampanii "Sercem z Naszymi”
Weszło FM z audycją o skokach narciarskich
Eurosport zaczyna transmisje z nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich
Jakub Kot ekspertem Eurosportu przy skokach narciarskich. Przez ostatni sezon związany był z TVP
Jakub Kot ekspertem Eurosportu przy skokach narciarskich. Przez ostatni sezon związany był z TVP
5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie
Trzecia edycja Raw Air na żywo w Telewizji Polskiej i Eurosporcie
Trzecia edycja Raw Air na żywo w Telewizji Polskiej i Eurosporcie
Lotos dalej będzie szukać narciarskich talentów. Ambasadorem Kamil Stoch
Milka rozdaje bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem
Milka rozdaje bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem
67. TCS na żywo w Telewizji Polskiej i Eurosporcie
Hörmann przez cztery lata sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni
TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i PŚ w skokach hitami
Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem „Sercem z naszymi” (wideo)
Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem „Sercem z naszymi” (wideo)
Lotos sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego przez kolejne cztery lata
Startuje kolejny sezon PŚ w skokach narciarskich. Transmisja w TVP i Eurosporcie
Atlas jako sponsor na kasku Kamila Stocha przez kolejne dwa lata
Atlas jako sponsor na kasku Kamila Stocha przez kolejne dwa lata
Mistrzostwa świata w lotach narciarskich w TVP. Jest nowa umowa
TVP po raz pierwszy będzie mogła pokazywać skoki narciarskie także w internecie. „To bardzo ważny upgrade”
4F przez cztery lata sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni
TVP będzie transmitować skoki i biegi narciarskie do 2021 roku, kupiła sublicencję od Eurosportu
TVP będzie transmitować skoki i biegi narciarskie do 2021 roku, kupiła sublicencję od Eurosportu
5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie. Cykl zyskał 280 tys. oglądających
5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie. Cykl zyskał 280 tys. oglądających
4,87 mln widzów drużynowego konkursu skoków na ZIO w TVP1 i Eurosporcie
4,87 mln widzów drużynowego konkursu skoków na ZIO w TVP1 i Eurosporcie
Skoki narciarskie ulubioną dyscypliną sportową Polaków
Eurosport i TVP z transmisją PŚ w skokach w Zakopanem