Wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, podsumowujących miesięczniki biznesowe w 2005 roku.
"Forbes" (Axel Springer Polska), który pojawił się w miejsce miesięcznika "Profit” w styczniu 2005 roku, sprzedaje się gorzej niż jego poprzednik.
Tytul pismaokresSredni naklad jednorazowyRozpowszechnianie platne razemProfitrok 200410119054793Forbesrok 20058808141610Businessman Magazinerok 20046125042572Businessman Magazinerok 20055764835630Manager Magazinrok 200410000020056Manager Magazinrok 20055558225797
Również w grudniu 2005 roku utrzymała sie tendencja spadkowa miesięcznika "Forbes", który dogania "Manager Magazin" (Infor).
Tytul pismaokresSredni naklad jednorazowyRozpowszechnianie platne razemProfitgrudzień 20049500053440Forbes. Profitgrudzień 20057005036834Businessman Magazine*grudzień 20048000045096Manager Magazingrudzień 200410000020056Manager Magazingrudzień 20054995028624

* - Businessman Magazine został wycofany z rynku pod koniec 2005 roku











