Według danych AGB Polska w Święta Bożego Narodzenia statystyczny Polak spędził średnio przed telewizorem 5 godzin i 51 minut, czyli o 6 minut krócej niż w ubiegłym roku.
W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych programów na pierwszym miejscu znalazła się telenowela "M jak miłość" z oglądalnością 7 mln 841 tysięcy widzów (udział stacji wyniósł 48,6%). Drugie miejsce zajął serial "Na dobre i na złe", który oglądało 7 mln 484 tysiące (udział stacji - 52,8%), natomiast program informacyjny "Wiadomości" uplasował się na trzecim miejscu z oglądalnością 6 mln 582 tysiące widzów (udział stacji - 40,2%).
opisdatyAMRM JAK MILOSC /TELENOW.POL./2004-12-25 (Sat)7 840 501NA DOBRE I NA ZLE /2004-12-26 (Sun)7 484 212WIADOMOSCI2004-12-26 (Sun)6 582 482TELEEXPRESS2004-12-26 (Sun)6 130 210EUROPA DA SIE LUBIC /TALK SHOW/2004-12-26 (Sun)5 928 786MARZENIA MARCINA DANCA 2004-12-25 (Sat)5 614 009ANIOLKI CHARLIEGO /FILM FAB.USA/2004-12-25 (Sat)5 245 317ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/2004-12-26 (Sun)4 952 154SZANSA NA SUKCES 2004-12-26 (Sun)4 926 000GORA DANTEGO /FILM FAB.USA/2004-12-26 (Sun)4 889 866

Wśród wszystkich widzów oglądających telewizję najwięcej z nich przyciągnęła stacja TVP 1 - 25,3%. W porównaniu ze Świętami Bożego Narodzenia w 2003 roku nastąpił jednak spadek o 2,8 punktu procentowego.
Stacja TVP 2 osiągnęła bardzo wysoki pułap 23,10% - zyskując 5,1 punktów procentowych w porównaniu do roku poprzedniego. Polsat prześcignął w walce o widza TVN - gromadząc 15,44% widzów (w porównaniu do Świąt 2003 był to spadek o 6,3 punktu procentowego). Udział TVN był niewiele mniejszy od udziału Polsatu - wzrósł do 15,4 % (wzrost o 3,4 punktu procentowego). Udział stacji odbieranych drogą kablowo-satelitarną wzrósł o 0,6 punktu procentowego, czyli do 12,16%.
Stacje25 - 26 grudnia 200325 - 26 grudnia 2004TVP128,11%25,34%TVP217,99%23,10%Polsat21,74%15,44%TVN12,00%15,40%TV43,39%3,59%PULS0,26%0,28%Tele50,35%0,24%TVN71,77%1,69%











