„Słodki Styl” promuje czekoladki Wawel (wideo)

Trwa akcja „Słodki Styl” promująca czekoladki firmy Wawel. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Tippingpoint i dom mediowy Pan Media Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji Wawelskich czekoladek Kasztanki, Malaga i Tiki Taki należy zebrać odpowiednią ilość opakowań po tych produktach i przesłać je wraz z kuponem. Każdego miesiąca pierwsze 3 tys. zgłoszeń jest nagradzane kamizelką w innym kolorze – w listopadzie pomarańczową, w grudniu fioletową, a w styczniu granatową. To druga odsłona promocji prowadzonej pod nazwą „Słodki Styl”.

Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN Style, kanały tematyczne) oraz radiu. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western, a działania public relations prowadzi agencja TBWA\PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą