RMF FM liderem w Krakowie. RMF MAXXX awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od września 2019 roku do lutego 2020 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z raportu Radio Track Kantar Polska opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od września 2019 roku do lutego 2020 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Krakowie uplasowało się RMF FM. Udział tej stacji wyniósł 27,5 proc. (w analogicznym okresie rok wcześniej było to 23,1 proc.).

Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało TOK FM (spadek z 8,3 proc. do 6,8 proc.). Podium uzupełnia RMF MAXXX (z 5,1 proc. do 6,6 proc.), które awansowało z miejsca szóstego. Oczko niżej uplasowało się Radio ZET, będąca rok wcześniej na piątej pozycji (z 5,8 proc. do 6,4 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji