Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eskę. Tylko 1,8 proc. udziału PR3 i 1,1 proc. PR1

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Drugie miejsce zajęła Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu. Najwięcej zyskało z kolei Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od listopada 2018 roku do stycznia 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 27,2 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 0,6 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-w-najwiekszych-miastach-2018-rok,7171157815933057a ##

Drugie miejsce zajęła Eska z udziałem na poziomie 21,7 proc., po spadku o 1,6 pkt. proc. - największym w zestawieniu.

Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET, którego udział w rynku zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 1,9 pkt. proc. do 11 proc. Stacja ta wyprzedziła RMF MAXXX (10,5 proc. udziału; w dół o 0,4 proc.).

grafika

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji