RMF FM z największym wzrostem słuchalności o poranku, Jedynka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie od sierpnia do października 2018 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,6 pkt. proc. do 26,4 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to zdecydowanie największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (11,7 proc. udziału; w dół o 1,7 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu (w dół o 2 pkt. proc. do 8,6 proc. udziału).

Z piątego na czwarte miejsce awansowała sieć Audytorium 17 (6,4 proc.; w dół o 0,2 pkt. proc.), która wyprzedziła Trójkę (6 proc.; - 1,2 pkt. proc.).

Nieco mniej straciła plasująca się na szóstej lokacie (po spadku z miejsca czwartego) siostrzana Trójka. Jej udział zmalał o 0,6 pkt. proc. do 3,1 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-noca-rmf-fm-radio-zet-eska-podium,7171198973167745a ##

Warto również zwrócić uwagę na duże wzrosty słuchalności dwóch stacji: Złotych Przebojów (3 proc. udziału; do góry o 0,4 pkt. proc.) i Radia Plus (2,1 proc.; + 0,4 pkt. proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii