Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie. Trójka w dół

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od lutego do lipca br. zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od lutego do lipca 2018 roku z miejsca trzeciego na pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie awansowało Radio ZET. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała średni dobowy udział słuchania na poziomie 11,8 proc. (po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,5 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęło TOK FM (z 10,4 proc. do 9,7 proc.). Podium uzupełnia Trójka (z 11,6 proc. do 8,5 proc.), która spadła z miejsca pierwszego. Czwarte było RMF FM (taki sam wynik na poziomie 8,2 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji